Clik Like Sebagai Tanda Sokongan Untuk Blog Ini

Friday, February 18, 2011

Keliru !!! Aku ____ Dia !


Aku seronok bila dapat tlg org yang de masalah cinta ni . Bila dia org da setel aq plak rasa appy sgt2 dengan ape yang terjadi . Lebih2 lagi kalo dia org da wat keputusan putus but pujuk punya pujuk then berbaik semula haha mmg r sweet kn .

Tapi masalahnya yang aq hadapi skrang ni kadang2 aq teringat2 dekat alin uh . Aku xtaw la nape aku still teringat kat dia setiap kali aku tlg member2 aku setel problem cinta dia org tu. Aku pernah wat video kt alin tp dia ade cakap lebih baik x yah bg dia tgk sbb x pasal2 kena kutuk plak nanti. Padahal aq buat video tu khas tuk dia sowang je.

Secara jujur mmg la dia yang mintak putus dengan aku ni tapi lepas dia mintak balik nak couple dengan aku , aku mcm dah x dapat nak terima dia dalam hidup aku . Padahal aku sentiasa teringat kan dia je . Susah nk sebut aku " Syg " dia walaupun sepatutnya perkataan tu yang seharusnya aku cakap . Aku cuma boleh cakap yang aku ni rindu sangat2 kat dia. Skrang ni dia macam nak x nak je layan aku da bila msg gan dia emmm Sedihnya .T_T

2 comments:

fateyn husna said...

koe taw ark.....alin nieyh mmang cam nie...seyez kalo dea syg seseorang tue, mmang dea syg abis...dak breake pown dea will minx cpl blik...tp klo daa org x mao kat dea....dea will lupekn org tue...silap2 dea anti abis2an.....koe kne sabo bebanyak...
klo koe nak taw aq nie spe smpy ble taw alin nie cam ne...aq fwen alin at kmpung dea.....

cunie cyber said...

owh ye ke . hurmm thank for your info but u can't help me ?? hurmm


<

My Family

Author


 

Story With You. All Rights Reserved 2010 - 2012 . Design And Created By: Afiq Cyber