Clik Like Sebagai Tanda Sokongan Untuk Blog Ini

Thursday, June 9, 2011

Salam . Aku Terharu ??

Assalamualaikum , Selamat Petang Semua
Berita Tergempak Ni , Aku Terharu Ke ???

YUP !!! Memang Aku Sekrang Ni Terharu Dan Senyum Sampai Ke Telinga
Bukan Senang Ade Orang Puji Pasal Kita Weiii
HAHA . Memang Bangga Abis La Aku Kalau Korang Nak Tahu .. =)

Mesti korang nak tahu pasal ape yg aku duk bangga sangat kan haha.
Sebenarnya cerita nya mcm ni tau , mlm tu aku nk chat gn dia la
sbb kdg2 kita org selalu chat hehhee .
tujuan aku nk chat gn dia sbb nak ajak dia keluar skali
tiba2 time tegur dia , terus dia cakap aku sombong n bla bla bla
then ak pelik la , rupa2 dia cakap sory ingat abg angkat dia
so ak biar kan la walaupun ak tengah keliru time ni .
entah macam mana , dia tiba2 remove ak dr friend dia haha
padahal kita org sellau gak la chat . so pelik la then tnya dia
ak add balik then lme tu bru dia apporove .
ade something happen again** maybe mood dia x oke kan
aku kena remove skali lgi haha
untuk kali pertamanya ak mengharap kt bdk kecik ni jgn unfriend ak
selalunya aku lagi suka smpai ex ak block ak pun
ak x kesah tp tah gan dia len haha . maybe da kenal kott..

dah berhari2 baru dia approve balik.
start dri situ mls nk tegur dah dia haha x psl2 kena lagi remove
tiba2 baru je tadi dia cakap dia da maaf kn aku .
mau x terkejut beruk aku di buatnya haha
bdk ni mimpi ape tah la janji dia da maafkan aku..
tak kesa la sgt sbb aku x amik hati pun .
tak di sangka-sangka , dia ckp nk update entry kt blog
rupa2nya nk update pasal aku . waduhhh
ini lah punya aku terharu sampai now beb ..
korang tak percaya ke ??

Aku Letak Bukti Pic Skali HAHA.

Aku Macam Tergamam Sekejap Dengan Entri Yang Dia Tulis
Tapi Rasa Bangga Giler La . Puji Lebih2 Plak HAHA.
Budak Ni Lebih Suka Di Kenali Sebagai ZAC.
Asyik Sebut Budak Je , Macam Kasar Je Kan.
Adk Ni Suka Orang Panggil Dia Zac .
So Korang Call La Dia Zac Okee .
Adk Ni Baru Form 1 Je . Sekolah Kat smk tasek damai
Baru Setahun Join Dalam Bidang Blogger .
Pic Bawah Ni La Adex Yang Update Entri Pasal Aku
Meh Add Dia Kat FB Zac
Comei La Jugak Adex Zac Ni HEHE.

Ape2 Pun Aku Nak Ucap Thank La Kat Adk Zac Ni Sebab Buat Entri
Pasal Aku Kat Blog Dia . HAHA. Bangga Giler Ni .
Ape2 Pun Pas Ni Tak Mo Marah2 Dah Okee .
Anda Memang Terbaikk =)

2 comments:

Zac Rega said...

Insya-Allah adik tak marah dah .. hahaha , jangan buat zac marah lagi sudah .. apa-apa pun thnx coz dah letak link fb and blog byk2 .. and my pix skali .. walaupun pix tuh tak berapa ensem .. thnx yer abang APIT .. hahahaha . gelax sopan sikit .

Afiq Cyber said...

hahaha bgus2 . mne de buat dia mrh okee . =P
hahaha welcome sahaja untuk anda . pic tu oke apee . haha ape2 pun sory la kalau x ske ye adex .
welcome adex zac =)


<

My Family

Author


 

Story With You. All Rights Reserved 2010 - 2012 . Design And Created By: Afiq Cyber