Clik Like Sebagai Tanda Sokongan Untuk Blog Ini

Saturday, March 31, 2012

Ikhlas Dari Hati



Dia wanita yang aku sayangi
Dia wanita yang aku cintai
Dia wanita yang aku rindui
Dia juga wanita yang dapat membuat air di mata ini boleh mengalir.

Pelik kan , aku ni dh xde ape2 dgn dia so wat pe aku nk sedihkan
tp tu la yang terjadi skrang ni ..
entah kenapa , air mata aku ni rjin plak nk mengalir
ni semua lepas aku baca blog dia .. hmm setiap kali aku rindu dia
mesti aku akan baca blog dia dan senyum sorang2
tp kali ni mungkin berubah sikit ..

aku still snyum baca tp kali ni diiringi dengan air mata aku
yang sudah lama tak mengalir untuk sape2 pun ..
Kenapa aku nk mengalirkan air mata plak ek ?
bukan ak redho ke dia bukan milik aku lgi hmm

entah la , aku pun tak faham
aku nk jumpa dia tp dia mesti xnk jumpa aku kan
siapa la aku ni di hati dia yang pernah buat dia derita sbb aku
tp xpe la .. kalau nk cri org len aku rasa blum lgi kot
hati aku x bukak untuk sape2 lgi

cuma ak x sangka yang air mata aku mengalir
lepas baca blog dia tuh .. knp dia wat mcm nih ??
awk , sye tunggu awk sbnrnya tp sye tkt nk luahkan kt awk
sye tkt awak ckp , awk akan derita lgi bila dgn sye
tp awk sye syg awk !

p/s : maybe sbb tu ko dia remove friend dgn aku .. sbb dia dah ade org len ~ :')



0 comments:


<

My Family

Author


 

Story With You. All Rights Reserved 2010 - 2012 . Design And Created By: Afiq Cyber