Clik Like Sebagai Tanda Sokongan Untuk Blog Ini

Wednesday, August 1, 2012

Mata Berair

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia ...
HAHA lama aku dah xupdate blog nie kan ,
maklum la duk sibuk dengan urusan aku jew
sampai blog ni dah berserepah tp xpe la
aku kan memang malas nk kemas2 dah skrang
memang dah xde masa nk wat macam mana

aku just nk share dengan korang ,
yang aku ni ade minat kat sorang budak pompuan niw
tapi entah la , aku rasa dia xminat aku pun
sape la aku ni .. lagi pun kami ni duk jauh2 ..
dia duk kat penang and pernah jadi awek aku
kira now dia tuh ex aku la hmmm
putus pun sbb ak ni sibuk la , bkn ape pun
tp entah la ..
aku kdng2 pikir je pasal dia atau terlitas je pasal dia
mesti mata ni berair ..
xde la nagis un tp mmg x dpt nk tipu la kan ,
berair je mata ni menahan sebak kerinduan ..

Ya Allah , kalau dia milik aku
kau perihala la dia dengan sebaik-baik nya
semoga kami akan bahagia bersama
tapi
jika dia bukan di takdirkan untuk ku
kau tabahkan hati ini untuk terus mencari
siapa yang telah engkau tulis untuk diriku ini ..
Amin Ya Allah ..



0 comments:


<

My Family

Author


 

Story With You. All Rights Reserved 2010 - 2012 . Design And Created By: Afiq Cyber